یادداشت های یک خانم مهندس

افکار و روزنوشت های یک خانم مهندسِ مادر

یادداشت های یک خانم مهندس

افکار و روزنوشت های یک خانم مهندسِ مادر

تظاهر

پیج های اینستاگرام رو بالا و پایین میکنم و کلیپ های خنده داری که به زندگی روزمره امون نزدیکه رو به همسرم نشون میدم و باهم میخندیم. کتاب مکانیک ضربه زیر دستم بازه . همسرم میره تخمه میاره تا با برنامه ی فوتبالی اش ببینه. هر دومون طوری رفتار میکنیم که انگار هیچ اتفاقی نیافتده. یارا بیدار میشه ، هنوز اسهال استفراغ داره، ولی خیلی کمتر. والا سرفه میکنه و تو خواب از شدت سرفه حالتش شبیه تهوعه، صورت استادم جلوی چشمم نقش میبینده که چند هفته پیش وقتی من رو با ماسک دید گفت وای  باز مریض شدی؟

برادر شوهرم میگفت هوای تبریز بهتون نمیسازه از وقتی رفتین خیلی مریض شدین. 

و من که سعی میکنم از مریضی ها چیزی نگم که بقیه هم انرژی منفی نگیرن. 

جزوه و کتاب نخونده رو میبندم و در حالی که کلی درس عقب افتاده و امشب شرایط خیلی خوبه برای جبران، والا به خاطر استامنوفن راحت خوابیده و خبری از بیدار شدن یک ساعت یک بارش که با گریه بگه پام درد میکنه نیست ، و من که کاملا بی خوابم به جای درس خوندن بدون اینکه حتی  مسواک بزنم روی تخت دراز میکشم و سعی میکنم بخوابم.

یارا می چرخه و سرش میخوره به تخت 

هوا سرد شده

باهمسرم برنامه فردا رو چیدیم ، اول والا رو برسونیم مدرسه ، بعد بریم ترمینال وکالت نامه رو از راننده بگیریم و بعد هم محضرخونه و بعد من برم دانشگاه و بعد دکتر ... دکتر ارتوپد ... کاش دکتر فلوشیپ تومور استخوانی نبود.

همسرم میگه کاش فردا حرفهای خوب ازش بشنویم....

پ.ن : اسم بچه ها رو یکم تغییر دادم. احساس میکنم  یکم اسم ها واقعی نباشه بهتره. بعضی روزها میبینم  بازدید غیرعادی زیاد شده و با اینکه از خونده شدنم ابایی ندارم ولی شناخته نشم نوشتن واسم راحتتره.

پ.ن۲: یکم شاید نوشتارم درهم و بی قاعده واشتباه باشه، برای همین ازتون عذر میخوام

نظرات 8 + ارسال نظر
لیلی جمعه 3 آذر 1402 ساعت 23:14 http://Leiligermany.blogsky.com

همین که تو خونه فرصت حرف زدن با همسر فراهم میشه باید خدا رو شکر کرد اونقدر که مشغله ی بچه ی مریض زیاده. اون شب نخوابیدن بچه مریض و استفراغ واقعا سخته. خدا توانت بده مادر

اینقدر که مشغله زیاده فرصت نمیشه باهم حرف بزنیم بعضی وقت ها دلمون واسه هم تنگ میشه
ممنونم عزیزدلم

افق بهبود چهارشنبه 1 آذر 1402 ساعت 19:01 http://ofogh1395.blogsky.com

آرزوی سلامتی
و ۴۸ ساعت وقت اضافه در هر ۲۴ ساعت برای شما

خیلی ممنونم
این دعای شما برکت وقت من

لیمو سه‌شنبه 30 آبان 1402 ساعت 10:32 https://lemonn.blogsky.com

سلام امیدوارم امتحاناتتون به بهترین حالت ممکن و ناممکن پیش بره. و خبرهای خوبی از دکتر بگیرین.
این ویروس جدیده خیلی سخت و سنگینه. هر مبتلایی رو دیدم همین شرایط رو داشته. درک میکنم وقتی نمیخواین به بقیه انرژی منفی بدین. خوب میشین زود. چه اسم قشنگی هم انتخاب کردین. ❤️

سلام عزیزم
خیلی ممنونم از انرژی خوبت
ان شاءالله که همینطوره

پری سه‌شنبه 30 آبان 1402 ساعت 08:14

راستی عزیزم اگه بازدید صفحه ات غیرعادی زیاد میشه بخاطر منه که تند تند به وبلاگت سر میزنم ببینم نوشته ی تازه داری بخونم کیف کنم:راضی

عزیر دلمم
بازدید از وب لاگ من متوسط ۱۰۰ بازدید در روزه حالا یکم بالا و پایین، منظورم از غیرعادی بودن یهو میبینم ۷۰۰-۸۰۰ تا بازدید در یک روز

نسترن شنبه 27 آبان 1402 ساعت 22:08 http://second-house.blogfa.com/

سلام
خانم مهندس نمی‌دونم چرا اینقدر نگرانم،از اون روز همش جمله کاش دکترمون فلوشیپ تومور استخوان نبود تو ذهنم تکرار میشه و دعاتون میکنم
میشه لطفاً بگید نتیجه خوب بوده؟

سلام عزیزم
والا هنوز دکترا نظر قطعی بهمون ندادن
فردا باید سی تی اسکن هم انجام بدیم و دوباره بریم دکتر
دعامون کن

پری سه‌شنبه 23 آبان 1402 ساعت 18:47

اتفاقاهمین نوشته هایی که شما میگی درهم خیلی حس دارن؛ سر یارا خورد به تخت
عزیزم خیلی مراقب خودت باش،مادر دوتا بچه بودن باید سلامتی شو نگه داره
ما رو از خودت بی خبر نذار، منم امیدوارم دکتر حرفای امیدوار کننده بزنه

ممنونم عزیزدلم
خیلی خوبه که هستین و میتونم باهاتون حرف بزنم

ویرگول سه‌شنبه 23 آبان 1402 ساعت 12:54 http://Haroz.blogsky.com

نه درهمه و نه اشتباه
همین که می نویسی خوبه
مریضی که مال فصله واقعا، من خودم سه هفته مریض بودم. کاش سال دیگه واکسن آنفولانزا بزنین.
امیدوارم مریضی دور باشه ازتون و تنتون سلامت دختر موفق (واقعاااااا خیلی کار خاصی می کنی که با وجود بچه ها و کار خونه و همسر درس می خونی، واقعا آفرین)

آره حتما باید سال دیگه بزنیم
ممنونم عزیزم چقدر خوبه که هستین تا ازتون کلی انرژی بگیرم
دعامون کنید دوست خوبم

آسمان سه‌شنبه 23 آبان 1402 ساعت 02:40 http://Avare.blog.ir

یه لحظه فک کردم نی نی جدید اومده

چرا باید یه همچین فکری بکنی؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.