یادداشت های یک خانم مهندس

افکار و روزنوشت های یک خانم مهندسِ مادر

یادداشت های یک خانم مهندس

افکار و روزنوشت های یک خانم مهندسِ مادر

ای روزگار سخت من

بعضی روزها خیلی سخت میگذرن.

شاید در ظاهر همه چیز عادی باشه ولی توی دلت آشوبی به پا شده که آرامش رو ازت میگیره.

امروز خودم رو بغل کردم و حسابی بوس کردم.

از خودم تشکر کردم ، خیلی قوی بودم تا الان باید یکی بهم میگفت که چقدر ‌فوق العاده ام که از پس همه چیز براومدم، چقدر تلاش کردم و مادر خوبی بودم. برای مادر بودن خیلی تلاش کردم خیلی زیاد ، پس حتی اگه اونچیزی که خواستم نشد مهم اینه که من خیلی زحمت کشیدم ، خواستم یادم بمونه روزهای سختی رو گذروندم ولی تلاش کردم. مطالعه کردم ، گوش کردم ، آموزش دیدم ، به کار بستم و تلاش کردم.

خوشحالم که ۲۰ ساله دیگه به بچه هام نمیگم من واسه شما ازخودم زدم اما شما چی ؟ من برای خودم خیلی تلاش کردم ، برای بچه ها و زندگی و همسرم هم... 

اینکه حال دلم خوب نباشه ، طبیعیه . حق دارم. خیلی رنجیدم ، ولی باید راه حلی واسش پیدا کنم .


نظرات 6 + ارسال نظر
مسافر شنبه 17 تیر 1402 ساعت 13:06

از طلا گشتن پشیمان گشته ایم
مرحمت فرموده ما را مس کنید :/

چیزیکه این روزها من دارم تجربش میکنم فقط صبوری...
اگه فکر میکنید مسیرتون درست فقط باید صبورتر باشید :)

چشم
صبر و باز هم صبر

نسترن یکشنبه 4 تیر 1402 ساعت 22:15 http://second-house.blogfa.com/

تلاشگری شما واقعا قابل تحسین هه
آفرین به شما قطعا تلاشهاتون نتیجه خواهد داد

ممنون عزیزم
منم به نتیجه امیدوارم

پری یکشنبه 4 تیر 1402 ساعت 20:54

دمت گرم مادر پرتلاش و فهمیده
مطمئن باش روزی نتیجه ی‌تک تک زحماتتو میبینی شاید دیر بشه ولی محاله بهش نرسی

ممنون عزیزم شما به من لطف داری
امیدوارم همینطور باشه

نجمه یکشنبه 4 تیر 1402 ساعت 18:53 https://najmaa.blogsky.com/

خدا قوت

ممنون عزیزم

لیمو یکشنبه 4 تیر 1402 ساعت 11:19 https://lemonn.blogsky.com

قبلا گفتم باز هم میگم که قدرت، هوشمندی و مدیریتتون ستودنیه. اینکه در مقابله با مشکلات همین یه جمله آخر رو بدونیم بنظرم یعنی موفقیت. امیدوارم شاد و سلامت باشین خانم مهندس دوست داشتنی ❤️

ممنون عزیزم که اینقدر من رو خوب میبینی
دقیقا همینطوره
شماهم همینطور دوست عزیزم

ماهش شنبه 3 تیر 1402 ساعت 20:55 http://badeyedel.blogsky.com

آفرین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.