یادداشت های یک خانم مهندس

افکار و روزنوشت های یک خانم مهندسِ مادر

یادداشت های یک خانم مهندس

افکار و روزنوشت های یک خانم مهندسِ مادر

سوسک های کثیف

روی تختمون سوسکه، همسرم میاد سوسک رو میکشه و من امیروالا رو همون جا میخوابونم

و بعدش فقط گریه میکنم، گریه ...

مستاصلم از این همه سوسک که هیچ راهی برای نابودی اشون پیدا نکردم

نظرات 1 + ارسال نظر
نگاه پنج‌شنبه 18 بهمن 1397 ساعت 02:43 http://negahekohestan.blogsky.com

سلام
خدا صبرت بده
جز بستن راه آب های بیخودی مثل کف شور آشپزخونه و استفاده از مقدار زیادی سوسک کش و ریختن توی همه ی راه های خروجی اب و بافتن همه ی سوراخ سمبه ها و اقدام انتحاری به گچ گرفتنشون راه دیگه ای بنظرم نمیاد
ولی مواظب امیر والا باش اگه خواستی یه وقت سم بریزی و اینا خیلی خطرناکه گچ که توصیه میکنم نکشی بازم به خاطر امیروالا
این بود راهکارهای نگاهی
برنامه ی چایی و شیرینی من که کنسل نشده؟! صبر میکنم بهتر بشی یه شب میام وبلاگت دور همی یه کیکی چیزی چیزکیکی چیزی بخوریم

سلام عزیزم
ممنون از راهکارهات نگاه جانم ولی من همه ی این ها رو اماحان کردم دو سه روز خوب بود و دوباره ...
ایشالله یه شب کت کیک درست کردم خبرت میکنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.