یادداشت های یک خانم مهندس

افکار و روزنوشت های یک خانم مهندسِ مادر

یادداشت های یک خانم مهندس

افکار و روزنوشت های یک خانم مهندسِ مادر

پرواز

نمیدانم گاهی چطور میشود که حس و حال نویسندگی ازم دور می شود و حتی پاییز با همه ی ابرهایش هم  نمی تواند کاری کند. اما صدای رستاک اصلاً طوفان پاییز است ... و طوفانی  به پا می کند که انگار همین الان دست معشوق ات را گرفتی و در یک شب پاییزی زیر باران میدوی و از مردم شهر میگریزی.

پ.ن: کمی دلگیرم ، چون شاید مجبور شوم از دانشگاه انصراف دهم . اما من دست از تلاش برنمی دارم.

خدایا تو بر زندگی من بیشتر از خودم آگاهی، هر چه صلاحم است پیش آید و من به صلاح تو راضی خواهم بود.

پ.ن : ٢ روز مانده به روز موعود برایم دعا کنید .

یه صداهایی رو انگارنمیشه گوش نکرد

یه ترانه هایی رو میشه فراموش نکرد

گاهی یه ترانه اونقدر به دلت میشینه

 که مثل یه دسته نرگس نمیشه بوش نکرد

یه صداهایی-رستاک

نظرات 2 + ارسال نظر
فرانک سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 15:18

عزیززرممم دلگییر نباااششش
ایشالله که هرچی به صلاحه واست پیش بیاد
من واقعا فک میکردم رفتنم به تهران واس ارشد اشتباهه ، یجورایی هم مدرکش به کارم نمیاد و خیلی هم واقعا روزای اول نسبت بهش بدبین بودم
اما واقعا الان که به تهش رسیدم دیدم نه آدمای خوبی رو پیداا کردم که خط زندگیمو عوض کردن، یجورایی اوایل شدیدا مقاومت میکردم که نرم الان دلم لک میزنه که برم
تو هم الان حتی اگه انصرافم بدی مطمئن باش با حمایتای همسرت یه موقعیت عالی تر در انتظارته شک نکن :)
اصن اون اتو خودش یه نشوونه بوود خواهر :))

نمیدونم شاید، ولی چون دانشگاه خیلی خوبی بود قطعاً ناراحت میشم ولی خوب باهات موافقم حتماً انشالله میشه که بهتر از این هم بود

نگین دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 14:43

اووم در مورد انصراف از دانشگاه به نظرم مهمه اینکه خیلی دقیق شرایط و ارزیابی کنی ببینی ایا به خاطر سختی هاشه که داری انصراف میدی؟ یا به خاطر اینکه به نظرت مدرک و در واقع نتیجش به دردت نخواهد خورد
اگر اولیه به هیچ عنوان عقب نکش. اما اگر دومیه قطعا انصراف بهترین گزینس.الان میفهمم که مدرک به هیچ دردی نمیخوره حتی اگر از بهترین دانشگاه باشه.چیزی که مهمه نتیجه ی اون مدرکه
البته نظر شخصی منه:*

قطعاً به خاطر سختی های خودم نیست به خاطر همسرمه ، یک جاهایی همسرت مهم تر از خودت میشه
نظر شخصی تو هم نظر شخصیه منه ولی یک جاهایی توی زندگی باید یک جورای دیگه عمل کرد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.