یادداشت های یک خانم مهندس

افکار و روزنوشت های یک خانم مهندسِ مادر

یادداشت های یک خانم مهندس

افکار و روزنوشت های یک خانم مهندسِ مادر

جهت خالی نبودن عریضه

هیجان و بدو بدوی دم عید رو خیلی دوست دارم، با اینکه امسال خیلی آرامش دارم و خبری از هیجان نیست سعی میکنم به خودم استرس بدم که کلی کار دارم :)) (لباس هامونو یک ماه پیش خریدیم و خونه کار خاصی برای انجام نداره.)

امشب برای اولین بار میخوایم بریم کنسرت، اونم کسی که فقط یک آهنگ ازش شنیدم، هوروش بند فکر کنم ،توفیق اجباری بود و انتخاب خواننده دست ما نبود، بریم ببینم اصلاً از جو و حال و هوای کنسرت خوشم میاد یا نه ! البته کلی به خودم انرژی دادم که آخ جون کنسرت و واقعاً هم ذوق زده ام.

این چند روز با هدف و بی هدف بیرون بودم و از هوای عید حسابی کیفورم.

امروز یکسری از عکس های پسرمو که دیروز ادیت کرده بودم رو چاپ کردم و فوق العاده شدن .

*واسه همه آرزو میکنم هوای عید توی دلتون باشه و سال ٩٧پر از انرژی، سلامت ، آرامش و انگیزه باشه.

عیدتون پیشاپیش مبارک