یادداشت های یک خانم مهندس

افکار و روزنوشت های یک خانم مهندسِ مادر

یادداشت های یک خانم مهندس

افکار و روزنوشت های یک خانم مهندسِ مادر

دزدی های اینترنتی

امروز خیلی اتفاقی توی اینستاگرام به عکس یکی از کارهای خودم رسیدم ولی توی یک پیج دیگه اون هم برای فروش ، اول خیلی حالم بد شد ولی بعد قبول کردم که متاسفانه آدم های این چنینی زیاد هستند، نمیدونم اون فرد با این عکس ها سر مردم رو هم کلاه گذاشته یا نه ، تنها کاری که از دستم بر میومد این بود که ریپورتش کردم ، و اینجاست که باید بیشتر موقع خریدهای اینترنتی دقت کنیم و به هر کسی اعتماد نکنیم.

جالبه اون زودتر من رو بلاک کرده :)) 

اگه گذرتون افتاد شما هم ریپورت کنید.

اینم آدرسشون توی اینستاگرامه :hoonar_kadee 


نظرات 4 + ارسال نظر
فرانک سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 19:02

سلام
منو ببخش کلا نمیدونم چرا فقط میخونم و میرم :)
اما واس این پستت
من خیلی این اتتفاق واسم افتاده
حتی کارایی که فکر میکردم اصلا خوب نیستن رو میفهمیدم ازم کپی کردن و به اسم خودشون ثبت شده
واقعا بد بود اون موقع که میدیدم کارام کپی شده
اما خب بعد از یه مدتی واسم عادی شد:))
البته چیزی که هس کارای منو واس نمره کپی میکردن ولی کارای تورو به نیت پول
پس ببین چقدر کارت قویه که اینجوری از کارات استفاده میشه
جا نزن
ادامه بده و قوی تر و بهنر از قبل کاراتو ارایه بده
موفق باشی خانم مهندس عزیز :)

ممنون فرانک عزیزم، دقیقاً کل حرفهات درست بود ، هیچ وقت فکر نمیکردم کارم اینقدر خوب باشه که کسی بخواد کپی کنه،تو خودت هم واقعاً عالی هستی، همیشه بهم انرژی دادی ممنون

بانو میم یکشنبه 17 بهمن 1395 ساعت 19:15

چه بی شعور‌...

چه بد..

متاسفانه از این اتفاقات زیاد میوفته!

متاسفانه

سحر جمعه 15 بهمن 1395 ساعت 21:55 http://asharsokhan.blogsky.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.